Brak pomysłu na zdrowe śniadanie/deser/przekąskę? Oto i on! Pożywny, lekko słodki, rozgrzewający koktajl. Co w nim znajdziemy? Jesienne skarby, trochę egzotyki z nutą korzennych przypraw. Koktajl ten to bomba witaminowa, zawierająca między innymi: przeciwutleniacze takie jak beta – karoten, witaminę E, C, A, witaminy z grupy B, składniki mineralne takie jak: potas, wapń, żelazo, mangan, fosfor, magnez, ponadto polifenole oraz pektyny. Taki zastrzyk witaminowo – mineralny wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie organizmu, poprawi samopoczucie i doda energii. Polecam!

Składniki na 2 porcje:

  •  pieczona dynia – 1 szklanka
  • dojrzały banan – 1 sztuka
  •  śliwka – 1 sztuka
  •  jabłko – 1 duże
  • imbir – plasterek ok. 1 cm
  • mleczko kokosowe – 6 łyżek
  •  woda mineralna – 200 ml
  • cynamon – 2 łyżeczki
  • kardamon – szczypta
  • ewentualnie stewia

Przygotowanie:

Dynię pokroić na drobne kawałki, oczyścić z pestek i włókien. Ułożyć na blaszce skórką do dołu i piec w temperaturze 200oC do czasu aż zmięknie, około 30 min.Wycisnąć sok z jabłka i śliwki. Wszystkie składniki zmiksować w blenderze na gładki koktajl, przelać do szklanek i GOTOWE!