Pamiętacie taką reklamę?  – wpół do 10 czas na … małe co nieco :)

Warto pozwolić sobie w pracy na małą, smaczną przekąskę, szczególnie, gdy mamy tzw. gorsze dni. Oczywiście mówiąc – smaczną przekąskę –  nie mam na myśli tradycyjnych  batonów  czy innych słodyczy do kupienia w sklepie. Mam dla Was coś zdecydowanie lepszego. Zdrowy (pisałam o tym tutaj http://smosarska.pl/blog/kokosowy-pudding-z-chia/), smaczny i sycący. Idealny na śniadanie, II śniadanie czy deser – pudding z chia. Tym razem z musem z mango – PYCHOTA!

To była moja chwila przyjemności w pracy –  o wpół do 10 =D

Łapcie przepis ;)

Przepis na 2 porcje (szklanki)

Składniki:

PUDDING:

  • 1 mleczko kokosowe tłuste (400 ml),
  • 3 łyżki stołowe chia,
  • miód/ ksylitol / erytrol (opcjonalnie – u mnie 1 łyżeczka miodu).

MUS Z MANGO:

  • 1 sztuka dojrzałego mango.

Przygotowanie:

Mleczko kokosowe podgrzać w rondelku. Zdjąć z ognia, dodać nasiona chia i odstawić na 10-15 minut. Na koniec dodać miód.

Po ostudzenia włożyć pudding do lodówki na minimum 2 godziny (dla uzyskania odpowiedniej konsystencji najlepiej całą noc).

Mango umyć, obrać, pokroić na małe kawałki i zmiksować na gładką masę.

Gotowy pudding przelać do szklanki / miseczki, na wierzch wyłożyć mus z mango.

SMACZNEGO ;)